Dažniausiai užduodami klausimai

Kokios yra AdBlue® skysčio sąnaudos?

Dauguma sunkvežimių gamintojų deklaruoja, jog vidutiniškai EURO 4 sunkvežimiai naudoja 3 - 4 %, o EURO 5 sunkvežimiai 5 - 6 %  AdBlue®  nuo suvartoto dyzelino kiekio. Tai yra maždaug 1,5 litro 100 kilomerų.

Kas gali nutikti sunkvežimiui, jei jis važiuos be AdBlue®?

Tokiu atveju bus viršijamos leidžiamos išmetamųjų dalelių normos; dyzeliniai varikliai dirba optimaliai sureguliuotu degalų sunaudojimo principu, todėl tai turės neigiamą poveikį NOx išmatamųjų dujų kiekiui. Dėl šios priežasties į išmetimo vamzdį yra įmontuoti specialūs sensoriai, matuojantys NOx dujų emisiją. Matavimo rezultatai yra talpinami OBD (On Board Diagnostic) sistemoje ir periodiškai tikrinami. Labai svarbu yra tai, kad kuomet sistema nenaudoja  AdBlue®, gali užsikimšti ir sugesti katalizatorius. Tokiu atveju, gamintojas neteikia garantijos.

Kokia yra AdBlue® tinkamumo naudoti trukmė?

Maksimalus tinkamumo naudoti terminas yra 1 metai, laikant  AdBlue® tinkamomis sąlygomis. Labai svarbus veiksnys yra temperatūra, taip pat tinkamai paruoštas įpakavimas bei sausa, gerai vėdinama laikymo vieta.

Kodėl AdBlue® yra toks ypatingas?

AdBlue® yra labai grynas karbamido tirpalas. Sunkiųjų transporto priemonių gamintojai reikalauja ISO 22241-1 kokybę atitinkančio  AdBlue® skysčio dėl jo poveikio katalizaroriui. Naudojant kokybės standartų neatitinkantį AdBlue® skystį, atsiradus problemoms su katalizatoriumi sunkvežimių gamintojai nebetaiko garantijos.

 

Ar ši technologija buvo išbandyta kelyje?

Milijonai kilometrų jau buvo nuvažiuota tam, kad išbandyti naująją technologiją. Taip pat ji buvo išbandyta ekstremaliomis oro sąlygomis Ispanijoje ir Suomijoje.

Kada buvo pradėta prekiauti transporto priemonėmis, kurios sumontuota SCR sistema?

Naujosios sunkiojo transporto priemonės su SCR technologija pasirodė 2005 m. 

  • Daimler Chrystler buvo pirmieji, pradėję prekiauti šiais sunkvežimiais

  • Nuo 2009 m. net ir lengvųjų automobilių gamintojai pradėjo gaminti automobilius, kurie naudoja AdBlue®
  • Kokie yra SCR technologijos trūkumai?

    Jūs esate įpareigotas naudoti  AdBlue®.

    Naujos transporto priemonės yra brangesnės, tačiau jos aprūpintos emisijos standartus atitinkančiomis technologijomis.

     

    Kokie yra SCR technologijos privalumai?

    Patikimumas: daugybės testų, atliktų pastaraisiais metais, pagalba buvo įrosdyta, kad SCR technologija yra visiškai patikima.
    Sprendimas ilgesniam laikotarpiui: SCR technologijos pagalba nesunkiai pasiekiamai Euro 4 bei Euro 5 standartai. Naujiems, dar tik kuriamiems išmetamųjų dujų emisijos standartams taip pat reikės šios technologijos.
    Mažesnis degalų suvartojimas: atsiradus galimybei reguliuoti dyzelinių variklių ekonomiškumą, šios technologijos pagalba, degalų suvartojimą galima sumažinti iki 5 %.

    Ar visi sunkiųjų transporto priemonių gamintojai pasirinko SCR technologiją?

    Euro 4 standartas: ne, ne visi gamintojai pasirinko SCR technologiją. MAN ir Scania daugumai savo modelių pasirinko EGR (Išmetamųjų dujų recirkuliacijos) technologiją. Visi kiti gamintojai, kad atitiktų Euro 4 standarto reikalavimus pasirinko SCR technologiją.
    Euro 5 standartas: taip, visi gamintojai, įskaitant MAN ir Scania, nusprendė diegti SCR technologiją, kuri reikalauja AdBlue®.

    Naujienos

    AdBlue® skysčio užpildymo kolonėlės degalinėse Viada LT UAB !

    Bendradarbiaudami su Lukoil Baltija UAB degalinių tinklu, dar 2007 m., suteikėme vežėjams galimybę paprastai ir greitai užsipilti AdBlue skysčio. Pirmoji Lietuvoje stacionari AdBlue išpilstymo įranga veikia degalinėje LUKOIL BALTIJA UAB, esančioje Pelucmurgių k., Marijampolės raj., šalia kelio VIA Baltica.

    Kontaktai

    UAB GreenChem Baltic

    S. Žukausko g. 13, LT – 54464,
    Ramučiai, Kauno r.,
    Lietuva

    Telefonas 8 37 797 559
    Mob. tel. 8-616 55722

    Skype My status

    Susisiekti su GreenChem Baltic