UAB GreenChem Baltic
S. Žukausko g. 13, LT – 54464,
Ramučiai, Kauno r.,
Lietuva
Telefonas 8 37 797 559
Mob. tel. 8-616 55722
Dauguma sunkvežimių gamintojų deklaruoja, jog vidutiniškai EURO 4 sunkvežimiai naudoja 3 - 4 %, o EURO 5 sunkvežimiai 5 - 6 % AdBlue® nuo suvartoto dyzelino kiekio. Tai yra maždaug 1,5 litro 100 kilomerų.
Tokiu atveju bus viršijamos leidžiamos išmetamųjų dalelių normos; dyzeliniai varikliai dirba optimaliai sureguliuotu degalų sunaudojimo principu, todėl tai turės neigiamą poveikį NOx išmatamųjų dujų kiekiui. Dėl šios priežasties į išmetimo vamzdį yra įmontuoti specialūs sensoriai, matuojantys NOx dujų emisiją. Matavimo rezultatai yra talpinami OBD (On Board Diagnostic) sistemoje ir periodiškai tikrinami. Labai svarbu yra tai, kad kuomet sistema nenaudoja AdBlue®, gali užsikimšti ir sugesti katalizatorius. Tokiu atveju, gamintojas neteikia garantijos.
Maksimalus tinkamumo naudoti terminas yra 1 metai, laikant AdBlue® tinkamomis sąlygomis. Labai svarbus veiksnys yra temperatūra, taip pat tinkamai paruoštas įpakavimas bei sausa, gerai vėdinama laikymo vieta.
AdBlue® yra labai grynas karbamido tirpalas. Sunkiųjų transporto priemonių gamintojai reikalauja ISO 22241-1 kokybę atitinkančio AdBlue® skysčio dėl jo poveikio katalizaroriui. Naudojant kokybės standartų neatitinkantį AdBlue® skystį, atsiradus problemoms su katalizatoriumi sunkvežimių gamintojai nebetaiko garantijos.
Milijonai kilometrų jau buvo nuvažiuota tam, kad išbandyti naująją technologiją. Taip pat ji buvo išbandyta ekstremaliomis oro sąlygomis Ispanijoje ir Suomijoje.
Naujosios sunkiojo transporto priemonės su SCR technologija pasirodė 2005 m.
Daimler Chrystler buvo pirmieji, pradėję prekiauti šiais sunkvežimiais
Jūs esate įpareigotas naudoti AdBlue®.
Naujos transporto priemonės yra brangesnės, tačiau jos aprūpintos emisijos standartus atitinkančiomis technologijomis.
Patikimumas: daugybės testų, atliktų pastaraisiais metais, pagalba buvo įrosdyta, kad SCR technologija yra visiškai patikima.
Sprendimas ilgesniam laikotarpiui: SCR technologijos pagalba nesunkiai pasiekiamai Euro 4 bei Euro 5 standartai. Naujiems, dar tik kuriamiems išmetamųjų dujų emisijos standartams taip pat reikės šios technologijos.
Mažesnis degalų suvartojimas: atsiradus galimybei reguliuoti dyzelinių variklių ekonomiškumą, šios technologijos pagalba, degalų suvartojimą galima sumažinti iki 5 %.
Euro 4 standartas: ne, ne visi gamintojai pasirinko SCR technologiją. MAN ir Scania daugumai savo modelių pasirinko EGR (Išmetamųjų dujų recirkuliacijos) technologiją. Visi kiti gamintojai, kad atitiktų Euro 4 standarto reikalavimus pasirinko SCR technologiją.
Euro 5 standartas: taip, visi gamintojai, įskaitant MAN ir Scania, nusprendė diegti SCR technologiją, kuri reikalauja AdBlue®.
UAB GreenChem Baltic
S. Žukausko g. 13, LT – 54464,
Ramučiai, Kauno r.,
Lietuva
Telefonas 8 37 797 559
Mob. tel. 8-616 55722